Friday, January 9

aduhhhhhh!!! pepagi dah rasa tak sedap badan... rasa sakit sana rasa sakit sini.. namun kali ni sakitnya agak berlainan sedikit. banyak angin dalam badan ni kut...

hari ni kembali bertugas seperti biasa. sejak sekolah dibuka asik datang awal ler pulak. pepagi sesudah subuh dah terpacul kat opis. aku bukak pintu dan aku jugak nanti yang tutup pintu opis.. kalu aku tunggu bpren gitu ler keadaannya. sesekali balik naik teksi naik bas belum pernah ler pulak. rerasa nak balik jalan kaki sambil bereksesais. mesti bpren tak setuju lebih2 lagi bimbangkan pasal keselamatan jalan sensorang. orang bukan kira mak dara ke sape lebih2 lagi sekarang ni banyak kes2 yang begitu menyayat hati...

tugasan bertimbun perlu dibereskan. yang penting aku kena setelkan invitation tuk breaking ceremony kat tg bin nanti. aku belum buat satu apa pun lagi. nak pegi ke tak pegi.. nak pegi ke idak... ishhh aku maleh nak pegi sebenarnya. tapi nama aku dah naik jadi asherer.. tugas yang biasa aku sandang kalu ada event kat site. kursus 3 hari tu ada kaitan ngan tugas tu ler.. bagaimana nak melakukan ngan lebih tertib dan beretika. self imej bla bla bla...

aku rasa lebih dari tu aku tak bleh buat.. aku spesis cepat gugup. masa berlakon konun2 semalam pun aku dah merah padam.. lari segala skrip yang ditulis.. aku pakai skrip sendiri hehee. tunggang langgang ayat. mmm belasah ajelah janji orang paham...


mmm oklah.. aku nak bfast dulu.. kebulur ni!!


No comments: