Thursday, January 15

baru balik makan kat mall ngan kekawan kls.. kak rupi pun ikut rupanya ganti sue...

dorang kate PDR dah bleh dijengok. bleh ler nengok brape point dapatnya dan brape point bos bagi. aku tak kisah sbb masa apraisal ari tu bos buat depan aku. entah hapa2 ditulis pastu done dan mintak komen aku. yang aku tau bos sedang mengusahakan sesuatu tuk aku... mmm tak kisah ler dapat ke idak.. itu semua rezeki...

masalahnya nak masuk aku dah lupe password. kat opis kitorang ni ada memacam program dan semua kena pakai password. ada tu kena renew setiap 3 bulan sekali. kejap lagi kena call orang it mintak reset yang baru. aku rasa dorang dah jemu dengar sore aku.. semalam aku call mintak reset password ESS tuk LL. sebelum tu bos aku tak bleh masuk.. aku gak yang kena call. sebelum2 tu VPN aku tak bleh masuk.. aku gak yang kecoh.. hehee wat to do.. demi negara tercinta yang memerlukan banyak password ni terpaksalah...

No comments: