Friday, September 10

~ lunch ~

happenning betul lunch tadi macam secret resepi tu kitorang punya. bukan senang nak kumpul bersama. setiap kali nak gather mesti ada yang tak de maklumlah masing2 dari berlainan dept. jadi gathering kitorang bergantung pada kesibukan dan keperluan bos. takkan bos bz kita nak menghilangkan diri.

kayan dah lama nak ketuk aku. mintak belanja makan laaa... setelah sekian lama tertunggak so tadi aku belanja dia sorang aje. nasib baik dia ode noodle kalau dia ode stik yang mahal mau kopak poket ku membayar. memandangkan dia baru tukar kereta aku amik peluang ketuk dia jugak. alaaa setakat punch fruit berapa ringgit aje.

masa berkonferen tadi fara bbb merengek mintak dibelanja. oklah... demi geng aku banje dorang 2 ketul kek. kongsi ramai2 macam aku dan zar selalu buat. enak rupanya brownese ada almond bertoppingkan eskrim. aku tak pernah makan brownese. tiap kali beli kek, aku ode kek pisang atau kek coklat aje. fara bbb memang pakar bab memilih kek. kalau makan kat chillis pun sume tanya fara bbb menu mana yang enak. asli hampir terkedu sbb ingatkan aku belanja fara bbb sorang.

dari satu topik ke satu topik... tak sedar jam dah 2.30 petang. masa untuk berangkat. paling hangat topik arsue. aduhhhh!! tak tahan tul... cuba sampai jaya yer arsue!!

hutang makan dengan kayan dah lepas. hutang belon bear sempena kelahiran terbaru belum terlaksana lagi. tadi tak sempat beli. ada banyak masa lagi.......

No comments: