Monday, February 21

SURPRISEEEEEE...!!!!!

oooppssss rumah baruku kah ini??

baru cerita nak pindah opis.. tup tup pindah rumah pulak dulu. jangan mare aaa!!! tuan rumah walau pun tak terkejut sangat dengan berita pindah rumah ni terkejut juga la bila nak melangkah masuk tadi. susunan perabot dan dan reka bentuk dah bertukar wajah sama sekali. dah ala2 casa impian pulak. kalu gini punya anggun bisa sesat dalam rumah sendiri hehee. apa2 pun (mcm azizi AF1) berbanyak terima kasih diucapkan pada dik mely yang 10 hari 10 malam bersusah payah mereka bentuk hiasan dalaman kali ini.

untuk pengetahuan semua, sehari dua ni aku menggunakan CPU sementara. walaupun ada bunyi2 sikit macam bunyi cengkerik, tapi tak pelah asalkan boleh buat kerja. cpu lama dalam proses pembaikan di hq, ada masalah sikit yang tak dapat dibendung lagi. esok lusa dapat lah balik. masalahnya cpu lama dah terhilang program dan datanya. apa kata kompeni ganti pc baru yang lagi anggul dan unggun.

untuk urusan sekarang (masa menaip) aku kena gunakan server tgbin lepas ni kena dapatkan alamat jalinan hq kalau nak buka email menggunakan alamat MB maklumlah aku ada 2 alamat email rasmi.

No comments: