Tuesday, April 19

pagi ni aku angin dan tiba2 semalam rajin...

tiba2 line hpku di bar lagi pagi ni... minggu lepas sekali kena bar. bila call celcom careline katanya bill dah mencecah RM500++. ishhh pening aku weihhh..!! baru minggu lepas setelkan bil tiba2 aje dah cecah angka tu..

katanya aku tak bayar bil bulan feb & mac. apa pulak dik oiiii!!! akak punya M2U statement yang diprint dari internet ada lagi ni hah.. dedua bulan tu dah dibayar dan surat reminder dari celcom bertarikh bulan feb memberitahu outstanding RM22++ pun sudah dijelaskan bayarannya.

nasib baik adik kat celcom tu ngaku sistem dorang down 2/3 hari lepas. dan mungkin itu puncanya. dia suruh aku pegi check kat kaunter celcom itu sendiri bukan berurusan melalui talipon.

nasib baik kat mid valley ni ada satu kaunter celcom di tingkat 3 sebelah GSC. tutup lagi. agaknya dorang buka jam 10 kut...

apa pun aku kena selesaikan segera sbb aku dan bpren berkongsi akaun.. tang aku tak kisah sangat.. tang bpren kena selesaikan segera. camne plak dia nak call client kalau line tak bleh pakai...

petang semalam tiba2 rajin nak masak

sampai rumah balik kerja jam 6 petang tetiba teringin nak makan kurma ayam.. buka peti ais ada ayam, rempah kurma pun ada.. lepas siap masak tetiba nak buat asam pedas telur ikan tenggiri.. sambal dah ada cuma tambah air dan sawi jeruk.. sambil masak teringin nak buat puding roti.. kebetulan roti dalam peti ais dah nak kering, susu segar pun ada. pukul 7 malam semua siap. acunnya!!!! nasik tak yah masak... meratah lauk aje malam tadi.. salad yang dibeli di jaya jusco belum terusik..

No comments: