Tuesday, June 21

shop till drop...

itulah gara2 member sale sehari di jaya jusco mid valley..

bahu aku drop
poket aku pun drop sama

pukul 10am suasana di sana sudah sesak. mesti ramai yang mengambil cuti tahunan semata2 nak ikut sama meramaikan sale yang sehari ini. entah kenapa aku lebih tertumpu membeli untuk orang lain. diri sendiri belakang kira.

haluan pertama ke gents dept. nak cari apa yer? tentu saja kemeja atau tiset. seluar? aku tak reti pilih. kalau nak yang tu kena beli sendiri maaaa. kemudian mencari seluar dan tiset anak2. penat juga mencari yang berkenan dimata dan dihati. nasib baik kaunter pembayaran ada banyak disediakan senang sikit tak delah panjang sangat barisan.

untuk diri sendiri? aku hanya membeli lisptik dan 2 buah beg kanvas untuk kemudahan bersiar2. tak larat nak tumpang berebut2 di bahagian pakaian dan kasut wanita.

No comments: