Friday, October 14

10 Ramadhan

pertama kali dalam sejarah hidupku melihat pengkid atau kata lainnya lesbian bermesra2an di hadapanku. kejadian berlaku di perjalanan keluar dari laluan depan nasi ayam hainan ke makan place, LG (nak balik opis maaa). dua tiga orang yang berjalan berdekatan denganku tertoleh2 melihat aksi mereka. ceh! aksi yang sungguh kurang sopan di khalayak ramai.

nota : pengantin baru dah selamat menerima hadiah kiriman kita iaitu tikar palembang yang didatangkan khas dari Kuching, Sarawak. Ucapan terima kasih untuk semua yang menyumbang ie zino, ucuk, tasha, ijan, azwa, lynnder, ain (anggerik) dan jkong (sape ni???? rerasa mcm kenal) walaupun diaorang sah dan sahih tak masuk blog ni. kabarnya pengantin baru belum pasti beraya di mana; samada di subang jaya, kuala pilah atau kedah.

1 comment:

zino said...

melor
pengantin tu bukan saja kena beraya tapi kena pegi menyalang.. maka boleh buat two in one ..dan syarat nak pegi menyalang kena bawak boko.!! hehe.. tau apa itu boko? kalau tak pegi menyalang nanti tak kenal saudaro maro, dan kalau tak bawak boko tak dapat duit mangkeh..

pengantin kena ingat tu..

melor kalau zino nak kirim tikar palembang tu macam mana? ada line lagi tak hehe