Thursday, December 8

aduhhh

aduh mak sakit mak aduh mak sakit...

semlm gi berurut kaki di persatuan orang buta cawangan mid valley. masa urut kaki tak rasa apa2. lepas urut kaki diurut bahu, belakang badan dan beberapa pergerakan tangan. tang ni rasa sakit sikit. katanya bahuku keras. stress dan letih agaknya.

memang terasa sakit masa balik semalam. rasa nak demam pun ada. ini bukan kali pertama aku berurut kaki tapi kesakitannya kali ni melebihi kebiasaan. urut satu badan pun tak sakit mcm ni. agaknya dah 'tue' kut hehee

8 comments:

Zareda Norman said...

nak demam urat kot

zino said...

kena urut lagi tu.. baru dia ok balik..

ada urat tergeliat agaknya..

atie said...

Misah, jaga kesihatan u. Minggu depan nak gi Jeram Besu. Takut balik dari sana nanti, sakit2 lagi...take care.

Anonymous said...

tua sgtkah kaklong ku ini? hehehehe....setau ady kaklong nih kecik jer??? tak tua2.

Anonymous said...

::Saya Di Bawah Apa Yang Anda Ucapkan dan Di Atas Apa Yang Anda Rasakan Dalam Hati Anda::

.~.:PUNCAK & KEFASIHAN:.~.
~.:SALIMNA:.~
"Hati ini adalah wadah. Yang terbaik di antaranya adalah yang memelihara [isinya]. Maka, peliharalah apa yang disampaikan ini kepada anda."

"Demi Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihi. Saya tidak tahu apa yang akan dikatakan kepada anda. Saya tidak mengetahui apa-apa [dalam hal-hal ini] yang tidak anda ketahui. Saya tidak tahu apa yang harus dikatakan kepada anda dan tidak dapat saya mengantarkan anda ke suatu hal yang tidak anda ketahui. Anda tentu mengetahui apa yang [kami] ketahui, [kami] tidak mengetahui sesuatu sebelum anda yang dapat [kami] katakan kepada anda. Tidak pula [kami] mempelajari sesuatu dalam rahsia yang harus [kami] sampaikan kepada anda. Anda telah melihat sebagaimana [kami] telah melihat dan anda telah mendengar sebagaimana [kami] telah mendengar. Maka, bertakwalah kepada Allah Azza Wa Jalla dalam diri anda sendiri kerana demi Allah Maha Kuasa kepada anda tidak akan diperlihatkan apa pun, seolah-olah anda buta ataupun menilai seakan-akan anda tidak tahu]."

"Sesungguhnya, [saya membenci kalau-kalau terjadi pada fikiran anda bahawa saya mencintai pujian tinggi ataupun mendengar lagu pujian. Dengan rahmat Allah Azza Wa Jalla, saya tidak seperti itu. Sekalipun misalnya saya menyukai disebut seperti itu, saya akan menyerahkannya dalam ketundukan ke hadapan Allah Maha Esa lagi Maha Agung berbanding menerima kebesaran dan kemuliaan yang atasnya, Allah Maha Suci lebih berhak]."

[Ya Allah; Tuhanku. Hamba memohon perlindungan-Mu dari kesukaran perjalanan dan kesusahan perjalanan pulang dari pemandangan harta dan manusia yang merosak. Ya Allah, Engkau adalah Sahabat dalam perjalanan dan Engkau adalah yang ditinggal untuk melindungi keluarga. Tiada selain Engkau yang dapat menggabungkan keduanya kerana yang ditinggal pergi tidak dapat menjadi teman dalam perjalanan dan yang menjadi teman perjalanan tidak dapat ditinggal pergi pada saat yang sama]..

~(:KETAHUILAH:)~
"Jangan Kita Melihat siapa yang berkata, tetapi melihat apa yang dikatakannya."
Apakah kita merdeka atau hamba? Jika merdeka. Itu benar. Andai hamba, tentu ia akan memenuhi syarat-syarat kehambaan dan ketaatan kepada tuannya.

~(:PIECES OF WE:)~
"Bacalah! Bacalah dengan menyebut nama Tuhanmu Yang Maha Mencipta."

(Setelah mereka berkumpul) mereka berkata: `Hai Musa (pilihlah), apakah kamu yang melemparkan (dahulu) atau kamikah orang yang mula-mula melemparkan?` Ta-ha :: 65

.:.SALAM KASIH SAYANG.:.

Anonymous said...

yelah rasanyer demam urat tuh..semut pun penah mcm tuh

~nanina~ said...

melor, kalau urut selalunya kena 3 kali berturut baru besh..kalau sekali aje tu yang makin sakit tu..

zino said...

mana cerita terbaru ni?