Tuesday, January 17

gi klinik... ekekkk

10.00am semlm ke klinik di mid valley. sebaik sampai beberapa orang sedang menunggu giliran. sambil menghulurkan kad pendaftaran aku bertanya aku orang ke berapa. aku orang yang ke 7. dr datang dlm kol 10.45am gitu. malas nak tunggu kat dalam, aku tanya kat staff bertugas, pukul berapa aku boleh datang balik. katanya aku boleh datang balik jam 11.20am. wowww!! lama tu.. boleh balik opis kalau aku mahu.

seterusnya kakiku melangkah ke jaya jusco. konon nak kacau anak buahku yang bekerja di sana sementara menunggu keputusan SPMnya. dia tengah bz punggah barang. lantas aku berlalu ke tingkat atas dept. alat tulis dan barang letrik. cuci mata sambil survey barang2 murah.

kemudian kaki melangkah ke kamdar. cari kain laa apa lagi. ada yang murah tp tak berkenan di hati. nak ke mana pulak lepas ni? ahaaa tekak rasa perit laaa.. baik beli air kat foodcourt Oasis. salah satu tempat makan yang paling aku tak suka. air mineral RM1.50. mahalnya. kalau beli kat gerai buah sebelah nasi ayam hainan baru RM1 sebotol.

jarum jam di tangan mencecah ke angka 11.00am. baik gi klinik sekarang. lagi 2 orang sebelum sampai giliranku. hampir 20 minit gak ler menunggu.

7 comments:

zino said...

pegi klinik ke pegi JJ ni? hehe

Anonymous said...

melor... ep rasa melor gi jj ni nak test samada masih ada power tertinggal lagi yer... kalau dah tak ada power pasti takleh gi jj.

Anonymous said...

askum melor....

tumpang sgh boleh? salam kanalan...

Unknown said...

gi JJ tu untuk 'terapi' lah tu. klinik lambat sangat. hehe

Zareda Norman said...

ala kan pi sopping tu sebagai terapi minda.. ehehhehe

Anonymous said...

hi melor... x moh pakai chatbox ker?

melor said...

anak omak.. udah pakai sebelum ni ekekkk