Friday, July 14

mcm berita baik aje...

tadi pegi briefing di hq. walaupun aku tahu tajuknya 'job grading' dan sesikit menyentuh T&C , suspen juga aku mana tahu dorang akan bagi surat transfer atau dipanggil mengadap bos besar...
masa briefing ada disebut yg jabatan aku akan diserap masuk division lain sebelum mgmt baru mengambil alih sepenuhnya. fuhhhh!! terang sikit pandang mata. maknanya nanti bukan aku sorang kena transfer tetapi aku dan yang sewaktu dengannya. kami masih di mid valley berdasarkan kontrak kerja dengan RJPMSB hingga pertengahan tahun depan. esok lusa tulat mulat kalau big bos nak juga aku transfer balik hq, tak boleh buat apa lar. cuma aku terkilan laa mentang2 aku dah tak de bos (d' bos bersara maa; tp aku masih ada rakyat jelata nak dijaga.. alasan semata ke?), dorang ingat aku goyang kaki dan soping moping kat mid valley. kerja2 kitorang buat2 lupa pulak walhal renovation opis baru kitorang juga yg handle nanti.

3 comments:

zino said...

ala.. lepas ni soping kat klsentral pulak.. atau boleh naik monorail ke time sq ke.. mana ke.. haha

Zareda Norman said...

pindah lagi?

melor said...

nis, tu ler.. kita ni bab2 gitu byk aje persamaan kan. hari tu aje ura2 nak pindah balik hq, sekarang senyap balik sbb projek tu kiv.