Thursday, January 29

ari ni 2 x ulang alik gi RJ, opis lagi satu.. tak pelah seronok gak jalan ke sana.. on the way bleh ler mengerling orang yang lalu lalang. lebih2 lagi memerhati orang keluar masuk mid vall ni.. tak henti2.. banyak tul urusan dorang kat sini ekkk

ari ni konon nak gader2 gan geng kls.. alih2 bila di call kol 1 masih ada kat opis... aikkkk?? jam brape nak sampai nih?? kalu gitu baik gi makan dulu.. dorang sampai nanti pandai ler dorang tipon hp... fara kata kalau keluar dia kena balik awal.. bod meeting tengah berlangsung dia tak bleh nak tinggalkan lelama anytime aje bos dia panggil.. kesian gak kat minah sorang ni keje kat legal dept asik kena prepare memacam dokumen..

sesampai kat bawah jenuh mencari zura dan siti.. pot biasa tak nampak pulak.. panjang leher ni meninjau2 rupanya dorang makan kat meja lain.. nasib baik ada kalau idak makan sorang ler aku jawabnya!!

ari ni mamat/minah 'farahbalqis' ngorat aku lagi.. saja aku layan.. nak track sape ler sebenarnya dalang disebalik tabir. berbahasa cintan cintun bagai nak rak siap merajuk tak diajak sama datang sini. ekekk geli hati ler pulak nak memujuk dier.. ari tu aku tak jadi gi tg bin pun dia majuk... ekelehh entah sape ler dia ni nak majuk2... yang selalu majuk ngan aku setakat ni 'si pakcik' tu.. entah2 'pakcik' lembut tu tak?? ihik... sabau ajelah aku!!

No comments: