Thursday, October 7

~ bz ~

bz ker? terlalu banyak nak diceritakan.

semalam menemani angah dan acik ke majlis tadikarama dan penyampaian sijil di stadium badminton cheras. acik masuk persembahan pentomen manakala angah memasuki pertandingan mewarna dan menerima sijil.

seronok melihat gelagat anak2 baik sebelum mahu pun semasa persembahan. sekolah2 dibahagikan kepada zon. setiap zon membuat satu acara. zon brickfield membuat pentomin bertajuk hidupan di dasar laut. walaupun acik hanya jadi pokok terpacak yang melambai2 persembahan mereka sungguh menarik. ada sotong, kuda laut, kura2 dan ikan emas (ekekkk ikan mas kat laut dalam). ada banyak gambar yang mahu dipaparkan tapi tak berjaya pula mengupload ke internet. mmm kenapa yer???

kitorang tak tunggu hingga acara selesai sepenuhnya. habis aje acik buat persembahan terus balik. kasihan bebudak lama menunggu giliran sampai. ramai juga ibu bapa datang memberi sokongan pada anak masing2. cikgu2 sempat bagi warning pada angah dan acik. "mentang2 umi ada jangan nak berkepit aje yer" heheee

Melor 
<br />Diary acik angah dalam bas

gambar ni ditangkap waktu dikg hari tu. along begitu seronok mengerjakan ikan yang dikurung neneknya dan beginilah hasilnya. nak siang konon!!
Melor 
<br />Diary hasil nukilan along

No comments: