Tuesday, January 18

baru berangan nak buat kerja sensorang tanpa gangguan dari bos (??). tetiba dia terpacul didepanku sambil menyerahkan tiket flight. dia miss kapalterbang laaa. sepatutnya bos berangkat ke JB bersama seorang konsultant pagi tadi.

nasib baik agen penempahan sudi nak batalkan penerbangan pergi balik dan maybe kena cancellation fee ajelah.

dan tadi...

sewaktu pulang dari opis RJ mengambil monthly report yang setebal 4".. sekali lagi terserempak ngan seseorang. dah beberapa kali dia tegur dan bertanyakan pasal bisnes. tadi dia ajak pergi ke pejabatnya di tingkat 10 bangunan yang sama dengan pejabatku.

dia suruh aku duduk dan dioffer minuman. aku gabra.. aku tahu aku berhadapan dengan bukan calang2 orang. (yang sebenarnya aku sakit perut nak dot dot dot). dia hulurkan bisnes kadnya. mak aiii!!! Executive Chairman tuuuu... dia berminat nak tahu pasal projek yang kitorang jalankan sekarang.

bila gabra aku jadi blank.. entah hapa2 daku jawab...

No comments: