Monday, January 31

semalam hari angin kus2..

semakin membesar rakyat perangai pun berubah2. masing2 ingin meneroka, masing2 ingin menunjukkan kreativiti. namun yang paling ketara acik.

perangai yang ditunjukkan seolah2 inginkan perhatian. kesimpulan yang diambil; dia tidak mendapat perhatian sewajarnya. beberapa perkara terpaksa dirombak.

di rumah, aku memang dikuasai angah. segala2nya dia mahukan aku. nak tidur dengan aku.. nak mandi dengan aku. setiap kali acik mahukan aku, angah mengamuk melarang. setiap kali acik nak tidur dengan aku, angah suh dia tidur dengan abahnya.

tak mahu mengeruhkan keadaan, terpaksaku pujuk angah agar membenarkan acik bermanja2 denganku. dan demi adik, angah kena ketepikan kepentingan peribadinya. umi bukan untuk dia seorang. nasib baik bpren tegas dalam hal ni.. kalau tidak, sampai kebila acik tak dapat nak berkepit ngan mak dia. hanya memandang dikejauhan!!

2 comments:

nina said...

melor, anak kedua mmg cam tu kot..ninapun fenin ngan Najwa...sekarang ni lagi la..dah tak mo mengalah langsung ngan Naufal..layan Naufal lebih sket, mula la dia mengamuk...so, malas nak bising2..layan la dia dulu..kesian Naufal..

Anonymous said...

Nak adil, dua-dua pun kena layan sama rata. Tak ada iri hati atau rasa dengki. Susah nak puaskan hati anak-anak ni kan Melor.