Thursday, February 3

hari ini dalam sejarah. aku tiba di office mid valley jam 7.30pagi. wowww cepatnya!! waktu pejabat stat jam 8.30pagi. kenapalah time bos tak de ni aku tiba terlalu awal. takkan nak lepak di office walaupun aku ada kunci nak membuka pintu.

dikesempatan yang ada lantas turun ke bawah (LG - makan place) untuk bfast. kedai menjual minuman baru menjerang air. kedai menjual makanan masih sebok memasak makanan. lampu tempat makan hanya sebahagian di on kan. errrr

sebaik gerai makanan dibuka, aku ode nasi lemak makan disitu. aku makan dengan penuh tata tertib dan bersusila (sebenarnya makan perlahan2 hehee) menanti detik 8.00 pagi menjelang (target masuk opis jam 8.00pagi; opishr 8.30pagi). mata melilau memerhatikan orang lalu lalang kalau2 ada kenalanku.. bolehlah makan sambil berborak2.

selesai makan barulah gerai minuman bersedia mengambil pesanan. nasib baik makan tadi tak tercekik kalau tidak ku teguk air paip ajelah.

No comments: