Wednesday, February 2

hari ni 2 kali miss comm pasal food court.

pertama, janji dengan sue nak makan di food court. disebabkan hp sue tertinggal dalam kereta (kalau tak silap) tak dapat nak menghubungi dia. tunggu punya tunggu di food court tingkat 3 kelibat sue tak nampak2. tiba2 aku terfikir... ni mesti dia ingat kat food court Makan Place yang terletak di LG.

kedua, sebelum tu berjanji nak date ngan e1 (antropose). kami berkomunikasi melalui sms. tengah enak makan, e1 call kata dah sampai. aku ajak di makan sekali tapi katanya dah makan ngan kak emy (kalau tak silap). aku suruh dia naik kat foodcourt. katanya dia kat foodcourt tengah melilau cari aku. sambil mengunyah makanan aku meronda mencari orang yang berbaju kuning cair. tak jumpa juga.. last2 dia kata dia tunggu depan surau di LG.

lepas makan aku bergegas ke turun bawah di food court yang dimaksudkan. tu dia ehhhh!! aku terbabas 10 langkah ke hadapan. jejaka tampan yangku lewati tadi rupanya e1 hahaaa

No comments: