Wednesday, May 24

meh minum susu..




Bermula dengan hanya 5 pek, rasakan perbezaannya!!

Kunci kepada kehidupan sihat adalah sistem imun yang kuat dan sihat . Sistem imun merupakan satu rangkaian sel dan molekul yang canggih dan sangat menakjubkan. Ia bekerja siang dan malam untuk melindungi diri kita dari serangan virus, bakteria, mikrob, toksin dan parasit. Sekiranya sistem imun berada dalam keadaan sihat dan kuat, ia mampu melindungi kita dari terkena penyakit.

Apabila kita meningkat usia, tahap kesihatan sistem imun semakin menurun dan kita terdedah kepada berbagai risiko penyakit berbahaya. Berbagai-bagai kajian saintifik yang dijalankan mendapati bahawa sistem imun kita tidak berfungsi dengan baik dan ia tidak lagi mampu melindingi kita dari serangan organisma asing. Di antara penyebab utama terjejasnya sistem imun badan kita adalah seperti Kekurangan Zat Makanan, Tabiat Makan yang Buruk, Pencemaran dan Tekanan.

TERLAMPAU BANYAK testimoni yang membanggakan telah kami terima hasil daripada penggunaan Susu Skim Kolostrum Semulajadi IgG-Plus oleh pelanggan-pelanggan kami. Penyakit-penyakit seperti Bengkak Betis , Bengkak Leher , Buah Pinggang , Buasir , Gastrik , Kencing Manis , Kolestrol Tinggi , Lumpuh , Masalah Kulit , Masalah Prostat , Masalah Hati , Sakit Lutut , Sakit Tua , Stroke , Insomnia , Tak Boleh Berdiri , Gout , Darah Tinggi & Rendah, Sakit Jantung, Asma/Lelah, Alahan, Masalah Darah, Tekanan/Stress, Parkinson, Sindrom Down, Resdung, Masalah Usus dan pelbagai lagi penyakit MAMPU (Dengan Izin Allah) disembuhkan atau sekurang-kurangnya dapat memberikan HARAPAN sembuh kepada pesakit.

JANGAN WAS-WAS!! Produk tenusu dari New Zealand sangat selamat dan istimewa kerana :
Bebas pencemaran
Bebas suntikan imun, hormon dan antibiotik
Meragut rumput semulajadi
Bebas penyakit kuku dan mulut
Pengumpulan dan pemprosesannya berkualiti

Kolostrum yang diperolehi dari New Zealand telah diproses dengan menggunakan sejenis teknik yang unik dan disahkan. Dalam proses pengeringannya, ianya tidak didedahkan pada suhu yang menjangkaui 60°c, oleh itu keaslian dan kesempurnaan partikel-partikel susu tepung dapat dikekalkan.

Sesuai Digunakan Oleh Semua Peringkat Umur

1. Kanak-kanak berumur 6 Tahun Keatas dan Pelajar

2. Orang Dewasa yang Sihat sehinggalah yang Kronik

3. Warga Emas

4. Ahli-ahli Sukan

5 comments:

Anonymous said...

sini pun jugak
mana mana ada org jual ni

MOKCIK AZWA said...

aik...Melor pong bisnes gak produk nie...teringat masa balik 'ganu tempohari, depan supermarket tu depa promot produk nie la.

Hah...nak promot gak nie..produk Bidadari khusus untuk kaum hawa dari DCL hehehehe

melor said...

azwa, melor pun makan bidadari. dan terbukti berkesan hehee

ron97, produk ni tengah top. masing2 bersaing sesama sendiri. yang pasti produk ni terbukti berkesan. dah guna? jgn pandang aje

Zareda Norman said...

zar makan ld venus keluaran elken. Sekarang ni guna elken jer

Anonymous said...

Direct selling ke ...mane nak dapek mende ni... kalu bagus nak gak cube.