Monday, November 20

open house, malas, outstation

open house

tiap2 minggu ada aje orang ajak ke rumah terbuka. besnyaaaa!!! macam2 menu ada..

sabtu lepas opis kami buat open house di crown mutiara kl. aku sepatutnya temankan bos bagi duit raya pada kanak2. tapi aku sampai lambat sikit dari jadual asal. jadinya... bos terkial2 bagi duit raya sorang2. sebaik aku sampai bising mulut dia membebel marahkan aku.

nasib.. nasib!!!

malas

aku tak pernah rasa malas setiap kali nak datang kerja. sekarang dah pandai bermalas2. lebih2 lagi hari Isnin. tak sabar nak tunggu bersara. lagi berbelas tahun tuuuuu... adehhhhhh!!!!

bos outstation

setiap kali bos outstation, ku sangka boleh bebas dari bos... SALAHHHH!!!!
sekurang2nya sekali sehari mesti talipon. ada aje arahan2 yang sepatutnya boleh dibagi tau bila dia dah ada kat opis.

3 comments:

Zareda Norman said...

zar ingat zar akan service lebih kurang 10 tahun jer lagi pas tu zar akan pencen option dan cari part time job cam ngajar ker, consultant ker.. hehehe berangan jer dulu nih... muahahhaha

melor said...

kalau bleh sekarang jugak nak berenti zar..hehee

(ada masa berperasaan gitu)

zino said...

zino sebulan lagi boleh le pencen.. hehe