Monday, November 13

tak sehat..

aku tak sehat..

semlm kena hujan sikit masa keluar dari rumah kawan bf di kg baru. kaki terasa sengal2. sama penatnya aku kehulu kehilir diopis sekarang.

aduhhh!! ubat tak makan lagi ni.. tadi mintak bf pi amik kat klinik.

saat ini terbayang keseronokan duduk rumah jadi surirumah sepenuh masa. bila agaknya dpt jadi gitu. jadi suri rumah sepenuh masa tp sentiasa ada $$$$$ dalam tangan hehee. tinggal angan2 aje lerrrrrr

5 comments:

zino said...

mana tau satu hari nanti bf dapat kontrak baik punya.. baru le boleh pencen jadi mem kat rumah hehe

Zareda said...

buatlah bisnes part time.. zar pun rasanya nak pencen pilihan pas tu carik peluang jadi lecturer atau tutor part time..

Anonymous said...

Semoga cepat sembuh melor.

teringat sebelum kahwin dulu beri syarat kat asben, azwa tak akan berhenti kerja lepas kahwin. asben tanya " kalau saya ada sejuta ringgit, macammana?", azwa jawab tak nak berhenti gak...muahahaha

La nie kenkadang bila letih menghadapi cabaran kerja hingga kadang2 menombor duakan urusan keluarga, azwa bergurau ngan asben.." bila la abang nak dapat sejuta ringgit tu?"...rasanya dah tak larat menghadapi karenah birokrasi di tempat kerja tapi terpaksa gagahi juga...

zino said...

zino pun rasa macam nak pencen awal je ni.. kata kat along .. buka lah kedai famasi ke biar abah jadi kesher .. hehe

melor said...

ihikkk... ambillah melor jadi pembantu kedai yer zino... hehee