Friday, July 20

malas + boring

kekadang aku rasa aku ni macam pilih kasih dengan bos sendiri. iye ke? entahlah.. (sendiri tanya sendiri jawab)

disebabkan ada beberapa tugasan HH tak selesai lagi.. malas tul nak mengadap dia setiap kali kena panggil.

boring... boring...!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tadi ada briefing EEI di opis baru. sepatah haram aku tak paham.. terkuap berpuluh kali. angguk2... geleng2... tersengguk2... sesekali terlelap. member duduk sebelah pun sama. kebenda ler minah speaker tu cakap. selesai briefing ada refreshment... terang plak bijik mata ni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

lunch tadi tak keluar makan. siapkan claim AA. dia nak hari ni juga sbb nanti big bos gi oman, tak de sape nak sain claim dia. aku janji lunch nanti aku siapkan. tak de byk masalah, cuma local travel form tak de. kena cari kat akaun dept atau admin sbb dah dilampirkan ngan invoice travel agen. susah2 aku superimpose aje borang tu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tadi HH sound aku pasal attendance report ke HR. kalau staff outstation untuk projek yang disifatkan confidential jangan tulis detail. tulis outstation aje.

1 comment:

zino said...

mana hilang semangat tu...agaknya nak kena teh tarik dulu kot baru datang semangat baru.. hehe