Wednesday, August 15

cerita ceriti...

hari ni bermulanya era baru bagi yang kena transfer. sedikit kelegaan pada aku. sekurang2nya dorang akan mengalihkan perhatian daripada aku. dan moga2 aku dapat menumpukan sepenuh perhatian pada kerja2ku selama ini. AZA ada pesan semlm, dia tak mahu zura terlibat dengan akaun dept sebagaimana sekarang. aku pun sama sebenarnya. entah macam mana staff sebelum aku ni boleh terlibat dengan kerja2 akaun. masa aku siapkan chart terbaru semlm, dia tak mahu nama zura diletakkan dibawah namaku sebaliknya nakkan nama zura dibawah AA. sekali pandang mcm dia report ke AA. hakikatnya dia report ke AZA sekali gus membantu orang2 di Power GEn. kalau diletakkan dibawah namaku bermakna zura kena membantu keseluruhan divisen AMD.
esok AZA masuk opis, hari ni dia bersama AA pegi Prai ada majlis kat sana. aku nak tunggu apa arahan dia pada zura. setakat ni belum ada pembahagian tugas antara aku dan zura walaupun senarai panjang dah aku siapkan. AZA ada cakap, dia nak zura teruskan tugas mengupdate logsheet dan check list supaya aku bleh tumpukan perhatian pada HH dan AA.

---------------------------------------------------------------------------

Ahad mlm Isnin


menjenguk panggung DBKL dekat Dataran Merdeka untuk pementasan teater Puteri Hang Li Po yang dijayakan oleh studen dari U (U mana yer.. lupa). kesian rakyat jelata, mengantuk2 nunggu habis cerita. pementasan teater diadakan setiap minggu ke 2 selama 3 mlm berturut2.

'puteri hang li po, sultan mansur shah, hang jebat, dayang2'


melalui dataran merdeka. kereta parking kat depan muzium sejarah nasional.




No comments: