Wednesday, November 21

ngantuk tau!!!!!

tetiba pukul 3 pagi terjaga dan mata ni terus tanak lelap. badan letih teramat sebenarnya. last2 bukak pc dan main game dengan harapan akan mengantuk. tetiba masa tido teringatkan kerja yang tertunggak juga teringatkan yang nanti aku akan diappraisal oleh bosses.

PDRku siap separuh jalan. tu pun dengan bantuan Liza. kalau harapkan manual.. alamatnya tahun depan pun tak siap lagi aku punya (nak short cut sebenarnya, tak payah bace manual).

pepagi AA dah sound, "pukul 2 kalu PDR tak submit.. alamat tak dpt bonos ler korang". yang sebenarnya dia nak siapkan sebelum pukul 2 sbb kol 2.30 dia ada meeting heheee. cepat aje aku angkat tangan.. "En AA, saya punya dah siap".

lagi beberapa minit nak pukul 1, AA panggil masuk bilik. ingatkan ada tugasan nak diberi rupanya nak buat PDR (sesi 1 to 1). masa tu aku tengah gayut ngan intan, tanya pasal visa nak ke saudi. satu tugas baru buatku. kabarnya mencabar juga.

sesampai aje ke meja AA.. "duduk, kita buat PDR awak". adehhh dan dan kecut perut.

keluar bilik AA lega rasanya walaupun tadi ada sikit masalah dengan applicationku.

petang plak aku buat PDR ngan HH. satu statement yang aku tak tau nak reaksikan macam mana "dulu masa mula2, saya tak konfiden dengan awak. maklumlah suhailakan...... (mencari ayat yang tepat untuk diluahkan) well organise. tapi lama2 awak ok"

"AA pun appraise awak kan.... tapi awak byk buat kerja saya kan... (sengeh)".

esehmannnnn... tak terluah hasrat nak minta pembantu.

2 comments:

Anonymous said...

PDR tu ala ala SKT ler jugak ek.. hehehhe

zino said...

cakap je bonus kena bagi DOUBLE